KATUTYYLIÄ 2/3

Kuvat: Henna Seppälä

Tällä kertaa olisi luvassa jatkoa mun katutyyli -postaussarjalle. Katutyyli on merkitykseltään todella laaja. Siihen voi kuulua muun muassa nahkatakit, tennarit, neuleet, hupparit, bootsit, boyfriend farkut, farkkutakit ja niin edelleen, mutta ennen kaikkea siihen kuuluu persoonallisuus. Jokaiselle on luultavasti muodostunut jonkinlainen näkemys siitä, että mitä katutyyli on, mutta mun näkemyksen mukaan sen yksi vaikuttavampia asioita on nimenomaan persoonallisuus.
Tällä kertaa mä päätin luoda hillityn rokkilookin, joka koostui nahkahameesta, isosta farkkutakista, mokkasista korkokengistä ja fani t-paidasta. Todella usein korostan mun asukokonaisuuksia erilaisilla yksityiskohdilla esimerkiksi kynsilakalla ja sormuksilla, kuten tälläkin kertaa. Suoraan sanottuna, tästä tuli mun yksi lemppari outfiteista. 

Entä mitä mieltä te olette? Jatkoon vai ei jatkoon?

4 comments

  1. Näytät super hyvältä ja tää asu on tosi magee, niin sua!!❤️

    ReplyDelete
  2. Oi mikä asu, ihan mahtava! Paita on ihana<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jes, ihana kuulla että tykkäät<3!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥