NAHKATAKKINEN TYTTÖ

Kuvat: Inka Pietilä

Nuo fotot on otettu jo useampi viikko sitten, mutta nyt vasta pääsen julkaisemaan ne teillekin. Tuo ruskea nahkatakki oli todella hyvä ostos, meinaa löysin sen alle kympillä kirpparilta. Oon jo pidemmän aikaa haaveillut ruskeasta nahkatakista ja pitkän etsinnän jälkeen bongasin sen kirpparilta. Kumpi on enemmän teidän makuunne; ruskea vai musta nahkatakki?

Juuri äsken saavuin bloggaaja ystävälleni Vantaalle, koska huomenna olisi luvassa pitkään odotettu Inspiration day ja Blog Awards. Viime vuosi oli ehkä hieman pettymys, koska en tuntenut sieltä oikeastaan ketään. Mutta tänä vuonna saatiin mukava porukka kasaan, joten suoraan sanottuna en malta odottaa huomista! Ihanaa päästä viettämään aikaa samanhenkisten ihmisten kanssa ja jakaa se yhteinen asia, mikä meitä kaikkia yhdistää: nimittäin bloggaaminen, valokuvaaminen ja ylipäätänsä somettaminen. Kamera tulee kulkemaan koko päivän mun matkassani, joten blogiin on tulossa paljon erilaista kuvamatskua huomisesta päivästä. Ja jos haluat seurata mun päivääni tarkemmin, niin kannattaa lisätä mut Instagramissa, koska pyrin päivittämään my storya aktiivisesti. 

Ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua tyypit!

4 comments

  1. Oi miten ihania kuvia ja magee toi takki!! <3

    Mun blogissa ehkä yksi henkilökohtaisimmista teksteistä <3

    http://woundedlaughh.blogspot.fi/2017/04/tarina-minusta.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee kiitos paljon Jemina<3! Käyn tsekkaamassa:)

      Delete
  2. Haha mulla on varmaan miljoonassa instakuvassa ja blogitekstissä toi sama otsikko! Toimii! :-D Itse ainakin nautin eilisestä ja innolla odotan jo seuraavaa vuotta. En olisi lähtenyt, ellei bloggaaja Noora ois mua kutsunut. En kyllä kadu ollenkaan, että lähdin! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se kyllä toimii aina!:D Sama homma, odotan myös innolla seuraavaa vuotta ja toivottavasti sillon törmätään siellä :)!

      Delete

Kommentoithan asiallisesti.
Thank you♥